Windows Vista için Windows Yardım programı (WinHlp32.exe)

Windows Vista'da .hlp dosyalarını görüntülemek için bu uygulamayı yüklemeniz gerekir. WinHlp32.exe, ".hlp" dosya adı uzantısına sahip 32 bit Yardım dosyalarını görüntülemek için kurmanız gerekiyor..



Windows Yardım (WinHlp32.exe), Microsoft Windows 3.1 işletim sisteminden başlayarak Microsoft Windows sürümleriyle birlikte gelen bir Yardım programıdır. Ancak, Windows Yardım programı pek çok ana sürümde ciddi bir güncelleştirme görmemiştir ve artık Microsoft'un standartlarına uymamaktadır. Bu nedenle, Windows Vista sürümünden itibaren, Windows Yardım programı bir özellik olarak Windows'a eklenmeyecektir. 32 bit .hlp dosyalarını görüntülemek istiyorsanız, programı (WinHlp32.exe) Microsoft Yükleme Merkezi'nden yükleyip kurmanız gerekir.

Download : Windows Vista için Windows Yardım programı (WinHlp32.exe)
Films streaming